niedziela, 28 kwietnia 2013

Sunday.

Budzę się rano,spoglądam w okno,widzę deszcz,zero słońca i już wiem jak będzie wyglądał ten dzień.Ponury,pełen smutku i zamulania.Obejrzałam wszelkie seriale.Uznawałam ten dzień za stracony.Jednak spacer odmienił wszystko.Pobyt na świeżym powietrzu,a zwłaszcza w takim towarzystwie i z aparatem u boku dodał mi siły i wywołał wiele uśmiechu na twarzy.Planowałam podzielic się z Wami moim smutkiem,ale wydaje mi się,że wręcz przeciwnie znalazłam oznaki radości.


 Luubię takie drzewa...tylko szkoda,że nie wiem co to za jedno :(


 Muzyka forever and always ;> 
...bo przecież trzeba jakoś zorganizowac sobie czas gdy ja pykam focie.


Wiadomo,że kocham moje buciki :3


 Jakże ciekawa makro droga...


 ...a tutaj już w rozmiarze widzianym przez większośc ludzi
...tak mi się wydaje xD 


Mnie nie mogło zabraknąc.


 Kaczper w swoim żywiole :3


 Ślimak,ślimak pokaż rogi...



 

 Smakujemy wiosnę...

 ...dosłownie xD




 Mlecyki!






 Ładny ogródek jest pod moim blokiem ;>


Słitka musi byc!

Dziękuję,że tu zaglądacie :*
Zapraszam do komentowania :)
Obserwujcie mojego tumblra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz