poniedziałek, 10 czerwca 2013

Just me.

Miałam iść spać,ale nie mogłam się powstrzymać od zerknięcia tu na chwilę i wyszło na to,że podzielę się z Wami kolejnymi zdjęciami. Tym razem wszystkie przedstawiają moją osobę.Marna ze mnie modelka,ale cóż to za frajda powygłupiać się trochę i wypróbować pozy,które siedzą mi w głowie,a nie mam pewności czy nadają się do zrealizowania.Przy okazji bardziej otwieram się na świat.Robię też coś dla przyszłego pokolenia ucząc moją młodszą siostrę robienia zdjęć.Szczerze mówiąc coraz lepiej jej to wychodzi.Popracuje nad kadrowaniem i ostrością i będzie lepsza ode mnie xD No dooobrze, koniec tego gadania.Szkoła wzywa,potrzebuję snu.Z ogromną niecierpliwością oczekuję na wakacje.
Łapcie focie :*






























Zapraszam do komentowania! Nie wymaga to od Was wiele wysiłku,a mnie bardzo cieszy :*
Pytajcie na asku :)

1 komentarz: