niedziela, 26 maja 2013

My Hapiness

Miau.Miałam dzisiaj naprawdę paskudny humor.Ostatnio często takowy mam.Szkoła mnie dobija,szykuje się kolejna nieprzespana nocka pełna zakuwania,a potem funkcjonowanie jako trup przez 8 lekcji.Całkowity brak siły,motywacji.Już nawet prawie płakałam,lecz gdy tylko zobaczyłam mojego Słodziaka, uśmiech sam,niepostrzeżenie pojawił się na mojej twarzy.Ten wyjątkowy,przeznaczony tylko i wyłącznie dla Niego.Po raz któryś już dziękuję za to,że Ciebie mam ♥
Taaak nikt nie obędzie się bez mojego ataku z aparatem xD



 Mrauć :3


Standardowa poza... chowamy się.

 Pooowoli...


i Kacper zamienia się w modela xD

xD



Kocham ten uśmiech ♥
 Szkoda tylko,że jakość poszła nie tam gdzie powinna :(







Bez partii słit foci się nie obędzie,ale szczerze mówiąc dawno takowych nie robiliśmy,a jest przy tym mnóstwo zabawy i śmiechu :3
Zadajcie pytania na asku! :* 
Zapraszam do komentowania.Lubię komentarze :3

2 komentarze: